Monday, February 12, 2007

Blogger

Nu er jeg så også hoppet med på populære "blogger-dille", og har lavet min egen lille blog i form af denne side. Jeg håber, at jeg med siden her kan skabe noget mere synlighed omkring mit arbejde i Borgerrepræsentationen og mine øvrige interesser.

Lad mig starte med en konkret sag. Sagen om korruptionsanklagerne mod nogle venstre-politikere på Rådhuset. Uanset om der er hold i anklagerne eller ej, er det bare en utrolig dårlig og træls sag. Den er med til at fjerne al fokus fra det politiske arbejde, vi rent faktisk laver på Rådhuset, og jeg kan godt forstå, hvis nogle føler trang til at bringe ordet "politiker-lede" frem i vokabulariummet! Jeg håber virkelig, at V og S vil lade være med at kaste med mudder på hinanden. Det gavner ikke vores politiske arbejde og det er ualmindelig dårligt for Københavns omdømme.

No comments: